Forum Świetej Kobiecej Trójcy

Koria, Magic i Dimness; Czyli trio od rozwalania wszystkiego w drobny mak.

Ogłoszenie

Ej ej ej ej.

Magic.

Jak to czytasz, to daj znak życia. Jakikolwiek. Tęsknimy. :<

~ Dim i Kor

#1 2015-08-16 20:10:59

Dimness

Administrator

Zarejestrowany: 2013-06-05
Posty: 1492

Pomysł: Cursed Children

Cursed Children



Więc… Pomysł na pbf mocno opiera się o realia Wampira Maskarady. Szybko więc opowiem co i jak. xD

Realia:
Mamy współczesny świat. Po świecie oprócz ludzi chodzą istoty nadnaturalne.
Chupacabra? Czemu nie?
Yeti? Pewnie gdzieś się chowa!
Wilkołaki i wampiry? Żyją obok ciebie!
Duchy/czarodzieje/wiedźmy/szamani? Oczywiście!
Ale to nie takie proste. A sam świat nie jest tak kolorowy, jak może się zdawać!

Wampiry:
Mamy 13 ras (a raczej klanów) wampirów + czternasty, który tak naprawdę nie jest klanem. Wytłumaczę wszystko po drodze. Każdy z klanów wampirów ma jakieś ułomności, ale i specjalne moce. Wampiry mogą uczyć się od innych umiejętności, ale no, muszą mieć nauczyciela.

Historia Wampirów:
Wampiry pochodzą od Kaina. Tak. Kaina, brata Abla. Kain, wygnany z raju, błąkał się po ziemi. W końcu Bóg postanowił mu wybaczyć i wysłał anioła, aby ten przekazał mu to. Jednak Kain nie szukał przebaczenia. Za karę, Bóg przeklął go, że nie będzie mógł ujrzeć już nigdy Słońca, gdyż będzie go ranić. Kain musiał się kryć przez promieniami słońca. Anioł znów przyszedł do Kaina, lecz ten znów odmówił. Bóg przeklął go, dając mu nieśmiertelność, aby na zawsze błąkał się po ziemi. Lata mijały i Anioł znów przybył do Kaina. Lecz on i tym razem odmówił. Bóg przeklął go, sprawiając, że mógł pić tylko krew. Kain od tej pory, żywił się krwią. Pewnego razu przybyła do niego Lilith w której się zakochał. Ofiarowała mu moc dzielenia się swym przekleństwem. Kain stworzył trzynastu potomków. Ostrzegł ich, aby nie tworzyli zbyt dużo dzieci, a następnie zmęczony, zapadł w letarg. Jednak jego dzieci, nie posłuchały się ojca. Wtedy Kain obudził się. Nastał potop, którego większość wampirów nie przeżyło. Przeżyło ich tylko trzynaście, które utworzyły swoje rodziny. Kain znów zapadł w letarg, zaś jego dzieci, które przeżyły Potop, zaczęły stosować zasady, mające nie doprowadzić do powtórnego obudzenia Kaina.
Powtórne przyjście Kaina, który zgładzi wampirzą rasę, nazywane jest Gehenną.

Wampiry i ludzie:
Wampiry przestały ukrywać swą obecność i wkroczyły między ludzi. Z początku ludzie się ich bali, ale z czasem zawiązała się między nimi jakiś stosunek.

> Każdy z wampirów, może kupić krew, czy to w torebkach, takich jak się podaje krew w szpitalu, czy też „prosto od człowieka”. Działa to na takiej zasadzie, że wampirów kupuje możliwość napicia się z tej osoby. Zwykle to on dyktuje warunki z powodu swej siły.

> Kryminaliści, są zwykle sprzedawani wampirom, którzy robią z nich swoich służących. Dają im swoją krew, aby ci będąc związani Więziom Krwi, nie postanowili uciec.

> Wampiry nie mogą „ot tak” tworzyć swoich potomków. Potrzebują zgody Księcia (czyli szefa wampirów w danym mieście). Czy, którzy stworzyli potomka bez zgody księcia automatycznie stają się celem do wybicia. Zarówno ojciec jak i dziecko.

> Wampiry żyją jak normalni ludzie. Pracują jak oni. Z tym, że w nocy. Nie ma szkół dla wampirów jednak.

Ojciec i Dziecko:
Aby wampir mógł stworzyć dziecko, musi mieć zgodę Księcia na to. Zwykle proces przebiega tak:
1. Przyszły ojciec obserwuje swoje dziecko. Często jego służący mu pomagają.
2. Powiadamia Księcia o swoim planie, opisuje przyszłego wampira.
3. Po otrzymaniu zgody, wampir zwykle porywa młode dziecko.
4. Następnie wypija z niego całą krew a następnie oddaje trochę swojej, przez co człowiek umiera, jednak krew wampira przywraca go do „życia”. Młody wampir wpada jednak w letarg (sen), który może trwać od kilku dni do nawet kilku lat.
5. Długość snu młodego zależy od tego w jakim tempie jego Ojciec zdobędzie żywy pokarm (warto zaznaczyć, że zwykle młody wampir w przypływie szału, zabija ofiarę osuszając ją do końca).
6. Ojciec przedstawia dziecko Księciu, który oficjalnie je akceptuje w wampirzym społeczeństwie.
7. Następnie Ojciec wprowadza dziecko i przyszykowuje je do nowego życia (niektóre wampiry, pozostawiają dzieci same, aby te same znalazły się w nowym świecie).

Zasady Maskarady:
W świecie ludzi nazywają to „Wampirzy Kodeks”, zaś wampiry często skrótowo mówią „Maskarada”. Jest to zbiór pięciu zasad, które wampiry muszą bezwzględnie przestrzegać, aby nie stać się celem do wybicia.

Tradycja Pierwsza: Domena
Domena rzeczą twoją jest. Szacunek tobie winni są wszyscy, kiedy w niej się znajdują. Podważać twego słowa nie wolno nikomu, kiedy w twej domenie są.

Tradycja Druga: Progenitura
Możesz być ojcem jeno za przyzwoleniem Starszego twego. Jeśli innego stworzysz bez przyzwolenia twego Starszego, ty i twój potomek zgładzeni będziecie.

Tradycja Trzecia: Opieka
Twymi własnymi dziećmi są ci, których sam kreujesz. Póki potomka swego spod opieki nie wypuścisz, rozkazywać mu będziesz w sprawach wszelkich. Jego zaś grzechy twoimi będą.

Tradycja Czwarta: Gościnność
Szanuj domenę cudzą. Kiedy w obce miasto przybędziesz, przedstawisz się temu, kto nim włada. Bez zgody jego, nikim tam jesteś.

Tradycja Piąta: Destrukcja
Nie będziesz zabijał nikogo z rodzaju swego. Prawo destrukcji jeno Straszemu twemu przysługuje. Jeno najstarszy pośród was Krwawe Łowy zarządzić może.



Leksykon:
Słowa i ich objaśnienia po prostu. Nawet wampiry mają swój slang. :D

Bestia – nierozwinięte żądze i popędy, które grożą przemianą wampira w bezmyślnego, żarłocznego potwora. Dzieje się tak, gdy wampir odczuwa za duży głód, lub jest wystawiony na działanie silnej wściekłości. Wampir traci kontrolę nad sobą, dopóki nie zaspokoi potrzeby (głodu lub żądzy zabicia.)

Diabolizm – Picie krwi innego wampira, aż do jego śmierci.

Domena – Obszar wpływów pojedynczego wampira. Zwykle jego dom.

Dziecko – Wampir stworzony w trakcie Przemiany.

Elizjum – Miejsce, gdzie wampiry swobodnie się zbierają i rozmawiają. Jest ono ustalone zwykle w miejscach związanych z kulturą jak opery czy muzea. Elizjum jest miejscem w którym WSZELKIE walki są zakazane.

Ghul – Sługa wampira stworzony przez wypicie wampirze krwi swego pana.

Kainita – Wampir. Przedstawiciel rasy Kaina.

Klan – Grupa wampirów o wspólnych cechach, przekazywanych przez krew.

Koteria – Niewielka grupa lub watacha Spokrewnionych, zjednoczona przez potrzebę wsparcia zwykle.

Krew – Dziedzictwo wampira, co czyni go wampirem. Jest to określenie na wampirze krew, używane przez wampiry.

Książe – Pan danego miasta. Najpotężniejszy wampir. To on decyduje, którego wampira można bezkarnie zabić, kiedy urządzane są Krwawe Łowy oraz decyduje czy dany człowiek zostanie wampirem.

Lupin – Największy wróg wampirów. Wilkołak. Wampiry boją się wilkołaków, które zwykle żyją poza miastem bądź w dużych parkach. Nawet silne wampiry unikają spotkania z wilkołakiem, gdyż są wilkołaki, mimo słabości do srebra, są maszynami do zabijania.

Ojciec – Rodzic wampira.

Parias – Wampir nieznanego klanu lub bez klanu. Pariasi zwykle mają pokolenie równe lub wyższe 14. Krew Kaina w nich jest zbyt słaba, aby wyogólnić jakieś cechy.

Pocałunek – Picie krwi, w szczególności ze śmiertelnika. Pocałunek powoduje niesamowicie przyjemne uczucie u tych, którzy go otrzymują.

Pokolenie – Ilość „kroków” pomiędzy wampirem a mitycznym Kainem. Określa jak daleko dany wampir jest od Pierwszego Wampira.

Spokrewnienie – Akt transformacji śmiertelnika w wampira.

Więź Krwi – mistyczna moc na innym osobnikiem, zrodzona przez trzykrotne przyjęcie krwi określonego wampira. Przyjęcie krwi od wampira, jest uznaniem jego władzy.

Vitae – Krew ludzi.

Offline

 

#2 2018-05-10 23:46:50

Koria

Użytkownik

Zarejestrowany: 2013-06-06
Posty: 1619

Re: Pomysł: Cursed Children

JEBAĆ TO!
No one cares!!!!!!!!!!
ŁER IZ PIZZA!
Ja ci kurwa dam 60 sek między postami szmaciarze.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.dla.pun.pl www.filmy3gp.pun.pl www.angels-and-demons.pun.pl www.natives.pun.pl www.naturalmt2.pun.pl